Friday, August 28, 2009

KetiKa InI..

Ketika Ini.. owh ini bukan pasal lagu estranged, ketika ini :D ..
Saya nak gtau ape saya buat ketika ini pada detik 9.25pm 28 Ogos 2009..Hiks
Ketika ini.. saya tengah membilang detik waktu mahu balek ke kampung. Yeah!
balek kampung! oooo balek kampung oooo balek kampung, hati girang.............
huhu~Sangat tak sabar!da 2 bulan lebey kot x balik kampong..RENDU100x..

rendu kat ma & ayah..
rendu kat adek2..
rendu suasana rumahku syurgaku..
rendu nak berpuasa, berbuka & bershur kat rumah....
rendu sume makanan yang ade di Kg Geliga, Kemaman, Terengganu :D

Saya akan naek bas pukul 11.59 malam ni.. Sampai ke kampung halaman mungkin kol 5 pg esok. Ngam2 la kan sahur kat umah. yeah! x sabar3.. nak makan lauk ma masak. huhu~~
Adek saya pom ade mesej td, ade cheese kek menanti saya dirumah. suke3. lagi la x sabar nk smpai umah. Rumahku! Nantikan kepulanganku!hiks :D
Sangat jeles ngan McLong.. ketika saya sedang membilang detik waktu ketika ini dia mungkin da sampai di kelantan sbb dye da naek flight kol 7 lebey td. tak aci! ;P

Cerita cuti..
Masa kat opis td, cam takot2 gak la nk mintak cuti. da la last2 menet br nk gtau nk cuti esok.
K, 1st Mclong dulu g cakap ngan supervisor kitaorang, Mr S nak cuti. Da kena bebel2 sbb mintak cuti last menet, dye suh tya aku dulu, Ms L nak bg aku cuti tak. Kalu Ms L bg aku cuti maka Mclong dapat cuti gak. Aku pom terus la tya Ms L bley x nk cuti. Tros dye cakap bley. K, selamat! kitorang dpat cuti esok. Bley la balek Kg ngan hati yang tenang.
Kalu xdapat cuti td, ingat nak ponteng jer esok. Ari sabtu bukan aku ade keje pom kat opis. Wat filing jer sket2. pstu melangut dpn PC surf tenet. JUdeng yg x berkenaan mintak cuti pom senang2 Ms L soh cuti. Tak Aci! X mintak cuti pom dye bley cuti gak. Memang Mama L aka Ms Low pilih kaseh.. sayang judeng lebey.. x adil3.. ;P Nampak sgt kan xde keje. sbb tu dye bg cuti ramai2..huh~~

Ok la.. sgt excited nak balik umah. idea da ilang. Nak siap2 g puduraya da..

tata

p/s: bos da warning ari selasa kena masuk keje, tp tiket balek KL ari selasa kol 11pg. cane??
huhu~


No comments:

Post a Comment