Wednesday, January 5, 2011

Saya percaya..

Saya percaya..
Jika ade orang berbuat jahat pada kita, Allah akan datangkan kita dengan kebaikan, yang penting sabar...

Saya percaya...
Jika kita berbuat baik pada orang, Allah akan bagi lagi banyak kebaikan pada kita, yang penting niat mesti betol,bukan nak menunjuk2 buat kebaikan...

Saya percaya...
Jika kita berada di jalan yang betol, Allah akan mempermudahkan segala urusan kita, yang penting kita yakin dengan pertolongan Allah..

Saya percaya..
Jodoh pertemuan ajal maut, Allah yang tentukan.. Berusaha untuk dapatkan yang terbaik dan bertawakallah..

Last but not least,
setiap kejadian mesti ada sebab musababnye. Berfikirlah untuk dijadikan panduan dan iktibar(yang ni mak saya slalu cakap)...


Sekian,
peace no war :D


P/s:gigih menaip d enfon

p/s:saya menilai ape yg berlaku d sekeliling saya. Terhasilah bebelan ini dr sudut pandangan saya.

2 comments: