Sunday, March 27, 2011

Suka tp tak suka jugak..

Haihaihaihai.. Saya buat2 rajin menaip2 d telefon. Jadinye, terhasilah naskah ini :D

Genap 4 minggu saya berhijrah di tempat baru! suke3x sangat, selesa, aman damai bila berada d rumah. Nak g kerje pun tak de la jam melampau. Biasa2 saje. Keluar rumah 8 suku,sebelum 9 mmg da sampai opis. Kadang2 ari tak bernasib baik lewat 1-2 minit je. Ok la tu!bukan selalu, sangat3 jarang.

Tapi.. Yang x best nye cCT saya sudah byk terluka. Banyak! & Panjang2 plak tu! Geram! Tensen setiap kali tengok calaran2 tersebut. Ape salah cCT saya dilukai sebegitu?? Kalau saya sendiri yang bersalah membuat calaran2 pada cCT saya xpe la jugak. Tapi tak de satu pun calaran2 tersebut angkara saya sendiri! tak pasal2,tiba2, bila nak g keje, tengok ade calaran2 terbit. Adoiiyai... Sape punye angkara pon x tau! Kenapa nak dengki ngan cCT saya tu? Betapa banyak kereta lain yang ada d sini sampai parking belapis2 sentiasa,kenapa cCT saya yang menjadi mangsa?? X bley tengok cCT elok&cantik tanpa calaran ke?? Haih..;(

Kesimpulannye, bukan semua orang suka tengok orang lain senang. Buat baik dbalas baik,buat jahat dbalas jahat jugak suatu hari nanti. Kita x boleh nak membalas,tapi ade yang lebih Berkuasa mengadili &membalas. setiap perkara yang terjadi ade kebaikan & keburukannye, ade pros and consnye. Bagaimana kita nak mengatasinya, fikir2kan sampai lebam!;)

p/s:kesimpulan yg agak tak berkaitan dengan isi. Yeke?8-)

sekian,

peace, senyum sokmo! :D

No comments:

Post a Comment