Saturday, April 18, 2009

KRR Carom t0urnament

huhu..entry ni mmg lama terperap dlm draft..x tau ape yg bz nyer smpai x ley nk siapkan entry ni & publish..padahal lps stop keje kt Keny Amcorp tuh, agak mati kutu gak la duk umah..tp tak terhupdet jgk pasal citer nih.. mmg agak lama jgk x menghupdet, memandangkan rakan2 pom lama jugak x menghupdet sbb sibok ngan tesis bagai, jd aku pom buat2 sibok la jugak jd supporter bg semangat kt diaorg siapkan tesis..tu yg x sempat nk bercerita kt sini kot..hiks..

neway ni cerita seblom aku memberhentikan diri kerja kat KRR amcorp Mall la.. ni pasal KRR CAROM tournament arituh(25/3/09).. sempat jgk la tambah koleksi kenangan sbg FBA KRR kan sblm berenti..
=)


wakil dari amcorp : Sue, miRa, haLim


sebelom maen, warming up la dulu kan skil2 maen carom yg da lama x praktis nih..

sebenarnya agak lama da la jugak x men carom nih..ok lagi ke skill aku nih.. ok la.. aku maen untuk double,di sebabkan kitaorg short FBA nk cover kat restoran ari tuh, partner aku diimport dr outlet tropicana city mall,apeng namenye,xde gmbr la plak ngan dier tuh..hiks..nk dijadikan hal, apeng ni plak stok yg x penah jentik buah carom pom, adeh..sian btoi kat aku..hiks.. 1st game tuh, maen bantai jer la dak apeng nih..



1st game: lawan outlet The Mall.. namepom bantai maen kn, KALAH la jawabnyer..sape yg bersalah??hiks.. da kalah mati plak tuh..ape laa naseb..


ni 1st game utk kategori juara kumpulan.. lawan outlet Subang..sbb Halim x tembung match man single, aku pair ngan die utk game nih.. keputusannya?? yeah!kami menang!hiks =)


semapt lg posing ngan pengadil ms tgh maen(Ms Zana-manager outlet AU2, xmanager Kenny Amcorp jugak=))


-dgr2..pengadil nk cakap.. =)
-ni 2nd game utk juara kumpulan, sbb bertembung ngan man & woman single game, aku pom pair la blk ngan apeng..kali ni, da ade strategi sket, kami menang tipis ngan outlet KL sentral..




mira(woman single) ngan halim(man single)..
-Halim kalah ms separuh akhir..huhu~



MIra & Medalnya..ade la jgk wakil outlet Amcorp Mall menang.. Johan lagi tuh.. sesuwai la ngan nama dak nih, Johanmira..hiks=)

Untuk group champion plak..kitaorg dapat naib johan jer, kalah ngan support centre.. tp xde medal la plak..kui3


team Amcorp, Ms Jane(area manager) & Ms Fiza(manager kami)

walaupom 1 medal jer kami dapat.. tetap happy hari tuh.. enjoy maen carom.. dpt jupe FBA2 dr outlet2 laen..especially FBA2 AU2 yg suka cari pasal x tentu hala ngan kitaorg tp ttp baek jgk sbb outlet Amcorp ngan AU2 mmg mcm adek bradek...huhu~

tamat la kot cerita nih..
=)

No comments:

Post a Comment