Thursday, September 17, 2009

tak sabar3x..

idea agak kurang kebelakangan ini ditambah plak perasaan malas berganda2 nk update blog..
time je la yang ini dulu keyh.. :)

1) tak sabar nak abeskan Latihan Industri (LI) di sini, esok adalah hari last saya bekerja di kompeni ini..yyyyyiiiiiihhaaaa.. yabedabedabedu..
semalam 16/09/09 lecturer saya, Dr Ng telah melawat kami di sini. Hopefuly sume ok & saya dapt menamatkan pengajian saya dengan jayanye(ayat cm skema spm plak rasa, hihi)..
keje kat sini kdg2 best, tp ade jugak yg x best. Bye2 sume staf disini yg mcm2 ragam..espesely ms L yg bagi mcm2 keje, yg kdg2 marah sy x tentu pasal walaupon bukan salah saya,Ms Mok yg suke bg keje remeh temeh, k.ayu yg slalu menumpangkan kami balik, dll yg x sempat nak ditaip di sini sbb takot Ms L bebel lagi :)..

2) tak sabar nak tunggu ari sabtu (19/09/09) sebab nak balik kampung (kemaman).yyuuhhuuu.. memandangkan saya da habes LI saya dapat balek kg lama2. Bley lepak2 kat umah dulu sementara cari/dapat keje.

3) tak sabar nak raya..hehe.. taun ini saya akan beraya di kampong ayah saya di setiu, Trg. setelah bertaun2 tak beraya di sana, taun ni kami sekeluarga akan beraya di sana plak. Mungkin raya taun ini akan berlainan la sket dari taun2 lepas sbb da lama tak jupe atok, nenek. sedara mara sepupu sepapat belah sana. Rasanya cam ade jgk yg x kenal da..hehe

Ok la.. cukup la setakat ini dulu.

3 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidifitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.com . Berhati-hati di jalan raya.

    p/s: Kami ingin menjemput anda semua menyertai komuniti blogger kami di Malaysian Blogger Community

    ReplyDelete
  2. ish ish... sampai tak kenal sepupu dah?? :p

    ReplyDelete