Wednesday, September 30, 2009

Believe it..

Hari ini saya mencatatkan sejarah tersendiri buat diri saya..
Saya telah melancongkan kaki saya ke LIBRARY! Diulangi LIBRARy!
Owh saya sendiri tak percaya saya berada di sini. Sekarang ini.
Still. I dun believe this!!!
But, this is the fact right now! Again. I'M in the LIBRARY, in UM!

|Buat pengetahuan anda semua, sepanjang 4 taun saya berpengajian di UM ni, saya tak pernah menjejakkan kaki saya ke sini saja2 melainkan acara 2 WAJIB saja iaitu sekali masa haluan siswa, kena dengar ceramah pasal library ni, 2 pom saya tidor ketika mendengar ceramah tu.hehe. sekali lagi masa menghadiri kelas2 Kemahiran Maklumat masa 1st year dulu..huhu

motif melancong ke library: mengonlinekan diri sambil berlakon buat report LI. :D

p/s: sempat lagi mengupdate di library.. hehe :D

1 comment:

  1. i believe it... :)

    takpe2.. kan yuran sem nie kite byr juge tuk library..so hapeee lagi.... gune kan sajekkkk... sebaik yg mungkin....

    pasni tak tahu lagi bile nk masuk library situ...

    ReplyDelete