Thursday, October 8, 2009

Internship

Ni koleksi gambar2 saya buat kali terakhir berkunjung ke tempat saya berpraktikal selama 4 bulan ari tu.. kali terakhirkah?? mungkinla kot.. hehe
Date: 3 OCTOBER 2009 / Saturday


ni mclong yg same berpraktikal macam saya berposs di sebelah kak ayu yang khusyuknyer wat keje.. btoi ke wat keje??hehe


opiamate ku.. kak ayu (customer service), ila&nisha (account), mclong a.k.a yanie


buat kerje ke sume ni??? :D


@opis

Itu saye (berbaju hitam).. Di situlah tempat saya buat kerja masa berpraktikal...
Di kiri saya ila, dikanan saya kak ayu..
Ni tengah mengedit report kot, sblom print, haruslah menafaatkan kemudahan di opis..
hehe.


mclong, ila, nisha


with opismate ku.. nisha, kak ayu, ila


di sinilah saya berpraktikal





yang pejam mata tu, bos saya..yg saya duk ngumpat tuh..hehe

p/s: entry raya xde pon ek.. wait n c lah..

No comments:

Post a Comment