Wednesday, June 2, 2010

Kejadian di Bulan JUN

HUhu~~~

Da masuk Bulan JUN~~~
Kejap je kan..Pejam celik pejam celik da nak masuk setengah taun 2010..bermakna amount yg sama jugaklah sya dah berkerja d kompeni ini...so far so gud berada di sini..

Ape yg akan terjadi bulan jun??
Tentulah Kenduri Kawen yg berderet2 sepanjang Bulan ni..setakat ni saya ade 8 jemputan ockey dr kawan2..Tumpang gembira kat kawan2 yg da sampai seru kawen... Saya?? maseh sendiri:(( huhu~~.. Jika tiada aral, muncullah saya di kenduri itu, tp kalu da jauh beribu batu dari KL ni..susah la sket..

5hb JUn:Ainnuddin xSMSD9903,Dila PSDC,
6hb Jun: Syuhadah xSMSD9903,
8hb JUn: Alawiah xSMSD9903
12hb Jun: Cma FSKTMUM,Ila xAblenet,Izzah xSMSD9903
19hb Jun: Kak Moon YANEM
~~mungkin ade lagi yg bakal menyusul??

Neway, kepada kawan2 di atas



moga berbahagia hingga hujung nyawa...



Bulan Jun Juga Ulangtahun hari Kejadian...

to:-
McLong: 1 JUN
Zaihan: 2 JUn
Syarq: 3 Jun
YDP Agong: 5 JUn (eyh, perlu ke masuk kat sini jugak??? perlu ok!! sebab itu adalah hari cuti! orang yg bekerja pd ari Sabtu mcm saya mesti suke sangat kan?kan?kan?hehehe)
BeteQ: 8 JUn
Wan Noridayu: 13 Jun
Adekku Tersayang: 30 Jun
dan sape2 yg lahir bulan JUn yg tertinggal untuk ditulis or terpadam dr memori saya:D
dan..anda juga jika anda baby of JUN!!!


Last but not least..


to budak2 sekolah..Gunakan masa cuti anda dengan sebaeknya okeyh! Jangan nakal2..
huhu~~amat merindui zaman persekolahan di Sekolah Menengah Sains Dungun..

ok, done! chow..

p/s: yeah!! da lulus exam SPA. next??

No comments:

Post a Comment