Thursday, May 20, 2010

Happy BiRThDay!!!!!!!!!


today 20th May 2010

i turn to 24 oredi but..

still single mingle and available :(( (sad mode smbil nyanyi ♪♫ibu-ibu bapak-bapakSiapa yang punya anak,Bilang aku aku yang tengah malu,Sama teman-temanku,Karna cuma diriku yang tak laku-laku ♪♫~~Cari Jodoh by Waliband..wahai lelaki di luar sana sile ngorat saya! ekeke..sila abaikan rapekan di dalam kurungan ini selepas anda membacenye ye! tp yg d luar kurungan tu mmg betol bkn auta punye..ngeh3)

still addicted to taiwanese drama sbb suke tgk hero2 yg comel2, ensem2(kui3:p),

still addicted to novel2 melayu (yeah, suppot malay writers!!) hehe..

still suke makan, banyak makan, makan bayak...nyum3

still rasa cam mude remaje, rasa cam baru je lepas skolah.. ayah saya pon kate benda yang sama..hehe

ok, itu je..motip???nk gtau rini besday saya...hehe

1 comment:

  1. salam blogger,

    minta kebenaran untuk jadi your follower, minta juga untuk saudara menjadi follower sama..

    sama2 kita bertukar padangan dan idea.. :)

    http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/


    hafidz,
    UNPAD,Bandung

    ReplyDelete