Friday, January 9, 2009

Cuti2 ke MeLaka

huhuhu..
finally ade gak ms nk post 2nd entry...skrg ni aku kat melaka.. kat umah ayu(membe skul menengah) ..Stlh bersusah payah aku mintak cuti utk ari sabtu dr keje kenny rogers dr ms suhana(yg agk kerek..hehehe), aku pom berjaya la smpi kt melaka petang td(jumaat, 9/1/09, 730pm) dengan menaiki bas delima..huhuhu


ayu in her room..

Sampai kt umah ayu ni dlm koi 8 lbih sket r..pas2 mandi,rilek2 smbil tunggu kwn die balik amek pakwe dier,ps2 nk kuar g jonker walk..
dlm dkt koi 11 jgk la kitaorg kua g jonker walk...jln2 c2 jap, da pukul 12, tmpat 2 pom da tutop..smpat jgk la ayu beli 1 brg(pencil case)kitaorg balik, singgah mkn kt kedai makan sahabat..aku bantai nasi goreng usa ngan air sirap laici..lapar beb...hehehe..

**jonker walk 2 kalu dekat k.l lebey kurang cam petaling street la..

ni da balik umah trus bukak blog, gn laptop ayu, kunun2 nk update la stlh bbrp ari cm xde ms nk menaip..huhu

laptop yg dguna =)

rasa cam da ngantuk laks..k la smbung next time..mgkin esok,mgkin lusa, tulat...aku pom x tau..hahaha

p/s: td ms dalam bas, duk sembang ngan MA(my mom), ma ckp msk lauk udang...emm..bestnyer...lama x mkn udang yg fresh lg sedap uh..rs kecur air liur..tros rs nk balik umah(mgkin mggu dpn..)

1 comment:

  1. gurlp???!!! udang..terus kecur air liur aku bace post ko nih

    ReplyDelete