Sunday, January 18, 2009

Dinner KRR 09

hmm.. ader jgk entri baru yer.. mood rajin menaip da smapi =)


Tanggal 13 Januari 2009, aku adelah salah sorang
drp 5 org(nadh,morni,kak ifa,morni,halim) FBA KRR Amcorp Mall yg telah terpilih untuk g Dinner KRR(Kenny Rogers Roasters)..hehe,cm poyo jerk ayat nih???.. ape2 je la yer.. Pagi kol9 g keje cm biase dulu.. dlm koi 1230, aku, nadh, k. ifa & ms fiza blah dr kenny blk umah utk bersiap2... morni ngan halim da g ngan ms Suhana awl2 lg dr kitaorng..

Balik umah, aku siap2, pakai baju oren sua putih..sbbnyer tema dinner nih Shriking & Stunning (Carnival mood)huhu..dlm koi 2 kitaorng gerak ngan kete ms fiza g Times Square.. Kitaorg smpai dlm koi 245 cmtuh, bley plak ms Fiza silap jln, jd jauh sket jdnyer tmbh plak jln kt K.L nih x tau la bile x byk kete..huhu.. Lps berkali2 pusing cari parking, akhirnya dapat la parking kt B3.. Kitaorang trus nek ats(tgkt 14).. wif Ms Fiza

Dinner nih wat kt Manhanttan Ballroom.. Lps da register, amek goodie bag sume.. duk lpk2 kt kaunter goodie bag smbil buat2 tulun ms Suhana+Ms Zana bg goodie bag.hehehe..


goodie bag + invitation card(no. 8094)
Lm jgk tunggu nk msjk dewan nih..lenguh jgk la kaki diri smbil berposing kat c2..hehehe... tgh duk tgu tuh, Lpr la plak rs..nk mkn lmbt lagik, jln2 la kt kiosk2 yg ade kt c2, kbnyakannyer pomote mknan segera(chicken ball,sosej,chicken slice+air2)..byk kali jgk la duk ulang amek makanan kt kiosk2 tuh..kunun alas prut la..huhuhu..











































Dlm kol 430 c
mtuh br bley msk dewan..huhu..dlm kitaorng 7 orang, bley plak aku ngan halim duk table laen, yg laen table 10, aku+halim table 11..xper la, asal dapat makn..hehehe..


1 table ngan aku tuh sume FBA+manager dr MidValley.. jdnyer aku x byk ckp la kt meja tuh.. bkn ak
u kmal pom ngan diaorg nih..aku borak pom, ngan halim jer la..huhuhu.. sblm nk tgu mkn tuh..mcm2 game plak la ade..happening gak..mc pom best..ade nari2 ayam =) (heheh), main smbg2 lagu, drama bollywood+opera cina pom ade..mmg x bosan la..huhu. koi 7 dpt mkn, tgk menu diaorg serve Chinese style food..hmm stiap kali aku g dinner,mesti mkn Chinese Style..x per la..asalkn mkn best..hehehe..mmg best pom mkn mlm tuh.. table kitaorg nih,mmg kaki mkn btoi la..sume menu abih,dgn cpatnyer laks tuh..tgk table laen cm bersopan santun jer, mkn pom x abeh..hehehe.. kalu ade pertandingan table paling cepat abis makan, mesti table kitaorg yg dapat..hehehe..tgh2 mkn tuh..MC duk panggil no bertuah.. aku x bajet dpt pom..tp last no round 1 lucky draw tuh.. terkena plak no aku..naseb la dpt..aku dgn kontrol ayu jln la(pakai heel..kena la kontrol kan, kalu terpelecok kt c2,sape yg malu???aku jgak..kui3) nek pntas amek adiah bertuah tuh..adiahnyer???? Voucher mkn free 1 kenny quarter setiap mggu slama stahun.. HUhu.. kedekut toi la KRR nih.. xde adiah gempak sket ker nk bg.. kalu da nama FBA KRR, da x heran pom dpt adiah tuh, sbb kitaorg da mmg tiap2 ari mkn kenny..huhuhu.tp ok jgk la aku dpt nih..nnt kalu aku da berenti keje kt kenny, skali skala kempunan nk mkn kenny, bley la guna.. femili aku pom aku x bwk lg mkn kenny..bile ye nk bwk,tggu la kalu gji masyuk byk dulu smbil gn voucher2 yg dpt..huhu..

voucher dpt ms lucky draw
Lps tuh..smbil2 mkn tu lagi,
ade nyanyi lak. MC g pilih jer sape2 kt table mn2 nyanyi ikut lagu yg dpasang..ok la..lps tuh lucky draw lg..xde dah sape2 dr amcorp yg dpt..aku sorg jer la yg bertuah dr amcorp outlet..tuah baju oren..kui3.. sblm abis mjlis tuh, ade chicken dance plak,,lps mkn nari2 lagik(step lain dr td plak..4 +1 step jer)..huhu..best lagu chicken dance tuh=).... Habis majlis tuh dlm koi 830..posing jap sana sini, pastuh balik ngan ms Suhana..trus tido.. esoknyer ade klas ma...huhuhu...
















Myself, Ms Fiza, Nadh,
Halim















Da nk balik ni..(dlm lif pun nyempat lagi..hehehe)last post on the way nk g car park =)

2 comments:

  1. yang... ada blog x habaq mai kat ceq...hihi

    nanti ai link2 alek k.yuhuuuu

    ReplyDelete
  2. alamak...
    da ade yg sedar i ade blog...
    adui...

    bkn xmboh royak..tp mls nk update..
    hehehehe=p

    ReplyDelete