Wednesday, February 4, 2009

BurfdaY @ KRR && RAK THAI

Setelah disuruh beberapa kali oleh syarq untuk buat blog(padahal da ade,hehehe =p).. dataang plak angin kus2 aku nk menaip..huhu..tp seperti biase peristiwa entri ni sdh bbrp mggu/ari berlalu dsebabkan virus kemalasan melanda yg x bleY di HEAL dengan sbrg anti virus termasuklah kapersky ker, avg ker, norton ker, panda ker & sewaktu dengannya lah...huhu~

Burfday sape plak ni ek...??akukah????aku nyer lambat lagik la..hehe..tanggal 20 JanuAri 2009.. miss SUHANA telah bermurah ati untuk menaja kek burfday di bawah..
Secret recipe _ chocolate indulgance yg tlah dibeli di SR KL sentral oleh g & nadh..

Nampak x nama2 kt kek tuh.. khas untuk staff KRR yg smbut birthday bulan jaNuaRi.. moRni(4.1), ms Fiza(19.1), aliff(26.1 kot!hehe aku x ingat) last but not least halim (31.1).. layan jer la gmbr candid besday boyz/gurlz bln 1 nih.. HEPI BEZDAY GUYZZ.. may Allah bLess u always..



Tp...
sebelum kitaorg dapaT menikmati kek yang sedap lg lazat tuh,..mula2 bajet nk stat kol5 jd kol 7, sbb tgu ms fiza lmbat..da la aku ade agenda lain plak lps tuh..huhu..sblm kek keluar, kena la tadah telinga dengar miss Suhana duk pot pet pot pet pasal itu pasal ini.. da nyanyi2 blah kek.. trus aku rembat 1 slice 1 cup ice lemon tea n berlari(x lari pom,nek liff..hehehe) turun pergi RAK THAI plak..huhuhu..Bihun tomyam ku menanti di sana bersama mcLong, syarq n qila..

tom yam ku yg menanti..yummy!!!!slurp...


x tunggu aku pom mkn ye...hehehe..gmbr2 ni dicurik dr blog syarq ye.. mn dak qila ek..kusyuk sgt ke mkn...???

Kek yg aku rembat td dihabiskan oleh minah bertiga nih setelah aku mkn bbrp suap..sedap!!!!nk lagi??lps mkn naik ats balik kat kenny, mane la tau kot2 ade kek yg x abes kn?!~xde rezeku dah..sume da dirembat..huhuhu..aku pom amek 1 cup ice lemon tea lg untuk mcLong n trus kitaorg balik dgn BHU4433.. huhu~

......tamatlah alkisah untuk entri kali nih..

No comments:

Post a Comment