Monday, April 5, 2010

Mamai..

Ok, xde keje lagi. Nak cerita sket alkisah pagi td..

Memang rutin saya, bangun tido pagi2 baru terkedek2 nak iron baju..

Alkisahnya pagi tadi, mamai2 bangun terus capai 1 baju kurung ngan tudung, tros iron pas2 mandi.. Lepas mandi siap2 la mcm biase, pakai baju, letak ape yg patot kat muka,pakai tudung, da siap! Final check tgok kat cermin takot ade yang x kena ke ape, baru perasan!

Eyh ni bukan ke baju saya da pakai minggu lepas!!!!!!!! br sangkut semalam dalam almari lepas basuh..

aduihh.. nape salah amek baju mgu lepas nih.. Patotnye baju ni pakai next 1 setengah bulan la plak..
Kemamai punye pasal, sampai x perasan mase iron tuh..

Tgok jam da dkt 8.15,da agak lambat, kalu awal lg maunye gosok baju laen yang patotnye pakai mgu ni..huhu~~~

Dalam almari saya tu sebenarnya, saya da susun siap2 set baju2 kerja saya ikot urutan minggu.. sekarang sume ade 6 set maknenye 6 minggu.. Macam nak tambah lagi biar cukup 8 minggu.. maknenye nanti setiap baju saya akan dipakai 2 bulan skali je..hehehe....

Bley plak sekarang ni, rasa macam serba x kena je sbb pakai baju yang da dipakai minggu lepas nih..hehe~~

No comments:

Post a Comment