Wednesday, April 7, 2010

PeNyeRi



Comey tak? comey tak? comey tak makhluk ni..
hehehe.. Saya bagi name dye Bebe..

Makhluk ni adalah pemberian bos saya bulan lepas.. dapat dari jobstreet..
(barang free bagi lah, kalu x, xdemaknenye makhluk ni akn muncul kat bilik kami..hehe)

Kata bos saya, dengan adenye Bebe ni diharap bilik kami akan lebih berseri..
x cukup beseri lagi ke dengan adenya saya disini???
Almaklumlah, bilik department saya ni di huni oleh 6 orang tapi saya sorang je gadis(auwww:p)...

Tapikan, bile ade Bebe ni, boley jugak la kan saya mengisi masa lapang main2 ngan makhluk ni tp diaorang ni sume dengki, sume geram kat Bebe, sume nak buat khianat..macam2 diaorang buat, sorok dalam laci la, tumbuk2 la, cucuk sana sini..kesian kat Bebe..adoyai, macam tu rupenye bile laki2 main ngan teddy bear..hehe..



p/s: teringat kitty kat ablenet dulu, mane pegi ye 3 ekor makhluk tu??

No comments:

Post a Comment