Tuesday, March 31, 2009

adekaH seperti yang diRancang??

reNtetan entri ape akan terjadi minggu ini...

Rabu (25/3) : yeah!! aku ponteng kelas, pegi kenny rogers carom tournament..nnt aku update sal nih.. lps tournament balik Kenny amcorp(lps maghrib), keje smpai restoran tutup pukul 10 pastuh kemas sume brg2 kt situ utk di pindah randahkan ke restoran laen..huhu~

kHamis (26/3) : pegi kelas network design spt biase.. lps tuh g makan kt 12th ngsn judeng tros balek umah tmpg judeng sbb die ponteng kelas VHDL.. elok plak smpai jer umah ujan lebat giler.. kalaulah balik ngan bas ari tuh... apalah naseb..huhu~

jumaat (27/3): ingat nk ponteng klas netwrk design kali nih, sbb x pernah ponteng lagi tp stelah berdiskusi ngan intan and judeng, kesian plak kalu x pegi kelas en emran nih..da la brp kerat jer dtg klas nih.. pegila kelad ND tu spt biase.. lpas balek klas tuh, g breakfast kat rumah universiti pastu tros balik, smpai umah baru sibok nak kol kaunter bas tya tiket nak balek kg..huhu~ tya punye tanya tiket ptg ngan malam da abes, kol 2 ptg jer ade.. abis tuh??sunway lagoon??? nmpaknyer aku terpaksa la tarek diri g berpoye2 di sunway lagoon..aku nampak kg halaman da melambai2..tros siap g puduraya beli tiket and sementara tunggu bas koi 2 sempat lagi g minerva kat jln TAR,beli novel 3 ketoi..huhu~

sabtu(28/3) : hepi besday intan!!!!!!!!! ('',) bertolak dari umah dkat kol 11 pegi kenduri kawen kak nojan(sepupu sebelah mak) kat kuantan.. duk kat situ lepak ngan sepupu sepapat sampai koi 4 ptg.. Nk balik tuh DE(mak sedara) ajak g ipoh.. nak bawak jalan kete vios baru dier smbil lawat baby baru PakDek(ayh sedara)..hehehe.. Mak aku bg green light bg ikot, aku pom mcm da lama x melawat ipoh(zaman matrik dulu jer slaloo berpoye2 kt ipoh.huhu).. balik kemaman dengan kete vios baru DE,hehe.. amek baju ikot DE balik kuantan smula..

ahad (29/3) : kol 11 lebih pg bertolak g ipoh dari kuantan.. sampai umahPakDek kat chepor dlm koi 6 lebey..odw tuh..aku layan novel air mata kasih 2, baru beli kt minerva sblm balik kemaman dr kl ari tuh..

p/s: baru sampai KL ptg td dr ipoh..

No comments:

Post a Comment