Thursday, March 5, 2009

bLank...????

huhu~
akhirnya.. ade gak nk tulih..tp xde ape2 pom ni.. x tau la nk merepek merapok ape nih..huhu~

dah seminggu lebey kot x update blog nih..sebabnya aku balik kg halaman yg terchenta di kemaman terengganu.. aku balik kg dr 26 feb smpai 3 mac.. lepas rindu kt mak ayah ngan adik2..
huhu~

sebenarnya x tau nk update ape nih..asyik pasal mkn/makanan jer kan.. kat strawbery ari tu mclong ngan madey da update.. bc kt blog diaorg jer la yerk..(sila clik link nama diaorg tu utk entri strawberi field..hehe~) xpe ke mcm tu eh??? xpe kot, ni mcm nk promote blog diaorg jgk kan... hehe~

huhu~ tgh xde idea+mood lg nk menaip/mengupdate byk2 nih.. nanti2 la update lg..

p/s: baru bc blog madey td entri murni ss2.. sedap jerk makanan kat situ..rakan2, bila kita nk g serbu sana???makan lagi..ooohh saya amat suka makan..heheh~

4 comments:

  1. awak, saya da tahu jalan ke william. Apa laga wak?
    HAHA~

    tp murni jek macam lagi besh kan?
    Murni jomm wak!

    =)

    ajak Madey eyh
    Yuhuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. aah..mcm murni jerk best..

    jom3..

    ajk sape2 nk join..
    lg ramai lg meriah...

    ReplyDelete
  3. jom2....murni ke, william ke, mek ton ke(ade ke tue?)...aku nak ikut!!!!

    ReplyDelete
  4. Madey...

    khadiran anda amat dialu-alukan untuk jadi penunjuk jalan ke murni..
    hehehe~

    ReplyDelete